Noxwin

BONUS 100% DE BUN VENIT PÂNĂ LA 50EUR
Înregistrare
Se aplică termeni bonus

Noxwin este unul dintre puținele site-uri unde pariorii pot juca jocuri de cazino, paria pe sporturi și accesa diverse bonusuri.

Noxwin România

Noxwin este unul dintre puținele site-uri unde pariorii pot juca jocuri de cazino, paria pe sporturi și accesa diverse bonusuri. Chiar dacă nu are atât de multă experiență în comparație cu unii dintre cei mai vechi operatori de pariuri, devine încet-încet noua opțiune de pariere pentru oameni din întreaga lume. Cazinoul este deschis pentru jucătorii din întreaga lume, având o mare varietate de opțiuni valutare internaționale și limbi precum engleza, germana, rusa, spaniola, portugheza, turca și franceza. De fapt, singurele țări care sunt restricționate în mod explicit sunt Statele Unite, Rusia, Armenia, Israel, Bulgaria și Marea Britanie.

Înregistrează-te la Noxwin

Dacă alegerea dumneavoastră este Noxwin, va trebui să vă înregistrați un cont pentru a începe să jucați. Fie că o faci de pe pagina principală sau din fila de cazino, vei fi înregistrat în ambele locuri. Un singur cont vă permite să jucați toate jocurile disponibile în cazinou, precum și să pariați pe rezultatele sportive. Înregistrarea unui cont nu este dificilă. Ca și în cazul altor case de pariuri, trebuie să furnizezi toate datele tale personale și adresa de e-mail. După confirmarea corectitudinii adresei de e-mail, veți putea începe să jucați.

Software și selecție de jocuri

Majoritatea celor peste 600 de jocuri de cazino de la Noxwin sunt dezvoltate de Net Entertainment și Microgaming, dar veți găsi și jocuri de la OMI și 1×2 Gaming. Acest lucru înseamnă că toate jocurile pot fi jucate în fereastra browserului dumneavoastră, fie pe un PC sau pe un Mac, și nu trebuie să descărcați și să instalați niciun software pentru a le juca. Verifică jocurile de cazino oferite: Wild Texas, Jacks or Better, Heads & Tails, Scratch Dice, Minesweeper, Plinko, Rocket Dice, Sic-Bo. Cazinoul live este, de asemenea, un lucru care trebuie menționat cu siguranță. Mulțumită tehnologiei moderne, jucătorii pot interacționa cu crupieri live, precum și cu alți jucători din întreaga lume.

Noxwin pariuri sportive

Noxwin conține aproximativ 25 de sporturi. Fotbalul, baschetul, hocheiul, tenisul, fotbalul american, voleiul și rugby-ul sunt cel mai bine reprezentate. Piețele de pariuri în rezultate suplimentare sunt largi. Puteți găsi, de asemenea, diverse opțiuni pentru rezultate duble, handicapuri europene și asiatice, pariuri pe scorul exact și alte tipuri de pariuri mai puțin populare. Casa de pariuri oferă cele mai bune cote, dar dacă le comparați cu cele ale concurenților, cotele lor sunt mai mici decât media pieței.

Bonus de bun venit

BONUS 100% DE BUN VENIT PÂNĂ LA 50EUR

CODE:WIN50

Noxwin îi întâmpină pe noii clienți cu un pariu gratuit de 100% până la 50 EUR. Dacă doriți să vă asigurați creditul bonus, trebuie să faceți o depunere de cel puțin 10 euro și să introduceți codul bonus „WIN50”. Suma bonusului pe care o primești depinde de valoarea primului tău pariu. Dacă sunteți în căutarea celui mai mare bonus posibil, ar trebui, prin urmare, să pariați 50 de euro. Dacă câștigați pariul, bonusul Noxwin este considerat jucat. Dacă pierdeți primul pariu, primiți înapoi de la casa de pariuri suma pariată. Înainte ca bonusul Noxwin să poată fi plătit, trebuie să îndepliniți condițiile bonusului.

Serviciu clienți

Puteți contacta serviciul clienți al furnizorului de pariuri zilnic, între orele 10:00 și 24:00, prin e-mail sau chat live. Nu veți găsi o linie telefonică de urgență la Noxwin. Aceasta nu este chiar o problemă, deoarece, de obicei, trebuie să așteptați doar câteva secunde în chat. Angajații sunt prietenoși și se străduiesc foarte mult. Există o secțiune FAQ care răspunde deja la câteva întrebări. Din păcate, Noxwin nu a reușit să traducă site-ul, așa că va trebui să vă mulțumiți cu limba engleză.

Metode de plată

Transacțiunea cu Noxwin este un proces ușor. Cazinoul acceptă toate cardurile de credit și de debit majore, portofele electronice precum Neteller, Skrill și WebMoney, împreună cu alte metode de depunere asortate. Noxwin menține portofele separate pentru pariuri sportive și jocuri de cazino, astfel încât puteți alege în care să faceți o depunere și vă puteți amesteca banii între cele două dacă vă plac ambele tipuri de pariuri.

Noxwin Details

Withdrawal Methods
Licences