Noxwin

100% do €50
Registrácia
Bonus Terms Apply

Noxwin je jednou z mála webových stránok, kde môžu stávkari hrať kasínové hry, stávkovať na športové zápasy a využívať rôzne bonusy.

Noxwin Slovensko

Noxwin je jednou z mála webových stránok, kde môžu stávkari hrať kasínové hry, tipovať športové zápasy a získať prístup k rôznym bonusom. Hoci v porovnaní s niektorými najstaršími prevádzkovateľmi stávok nemá až také veľké skúsenosti, pomaly sa stáva novou možnosťou stávkovania pre ľudí z celého sveta. Kasíno je otvorené pre hráčov z celého sveta s obrovskou ponukou medzinárodných mien a jazykov, ako sú angličtina, nemčina, ruština, španielčina, portugalčina, turečtina a francúzština. Jediné krajiny, ktoré sú výslovne obmedzené, sú v skutočnosti Spojené štáty, Rusko, Arménsko, Izrael, Bulharsko a Veľká Británia.

Proces registrácie účtu

Ak ste si vybrali Noxwin, musíte si zaregistrovať účet, aby ste mohli začať hrať. Či už to urobíte z domovskej stránky alebo z karty kasína, zaregistrovaní budete na oboch miestach. Jeden účet vám umožní hrať všetky hry dostupné v kasíne, ako aj stávkovať na športové výsledky. Registrácia účtu nie je zložitá. Rovnako ako v prípade iných stávkových spoločností musíte uviesť všetky svoje osobné údaje a e-mailovú adresu. Po potvrdení správnosti vašej e-mailovej adresy budete môcť začať hrať.

Výber softvéru a hier

Väčšinu z viac ako 600 kasínových hier v Noxwin vytvorili spoločnosti Net Entertainment a Microgaming a nájdete tu aj hry od OMI a 1×2 Gaming. To znamená, že všetky hry si môžete zahrať v okne prehliadača na počítači PC alebo Mac a na ich hranie nemusíte sťahovať a inštalovať žiadny softvér. Pozrite si ponuku kasínových hier: V ponuke nájdete hry Wild Texas, Jacks or Better, Heads & Tails, Scratch Dice, Minesweeper, Plinko, Rocket Dice, Sic-Bo. Určite treba spomenúť aj živé kasíno. Vďaka modernej technológii môžu hráči komunikovať so živými krupiérmi, ako aj s ostatnými hráčmi z celého sveta.

Noxwin Športové stávky

Noxwin obsahuje približne 25 športov. Najlepšie zastúpené sú futbal, basketbal, hokej, tenis, americký futbal, volejbal a rugby. Trhy stávok na ďalšie výsledky sú široké. Nájdete tu aj rôzne možnosti pre dvojité výsledky, európske a ázijské handicapy, stávky na presné skóre a ďalšie menej populárne typy stávok. Stávková kancelária ponúka najlepšie kurzy, ale ak ich porovnáte s konkurenciou, jej kurzy sú nižšie ako priemer trhu.

Noxwin bonus

100% do €50

CODE:WIN50

Noxwin víta nových zákazníkov 100% stávkou zadarmo až do výšky 50 EUR. Ak si chcete zabezpečiť bonusový kredit, musíte vykonať vklad vo výške aspoň 10 eur a zadať bonusový kód „WIN50“. Výška bonusu, ktorý získate, závisí od výšky vašej prvej stávky. Ak chcete získať čo najvyšší bonus, mali by ste preto staviť 50 eur. Ak stávku vyhráte, bonus Noxwin sa považuje za odohraný. Ak prvú stávku prehráte, dostanete od stávkovej kancelárie späť sumu, ktorú ste vsadili. Pred vyplatením bonusu Noxwin musíte splniť bonusové podmienky.

Služby zákazníkom

Zákaznícky servis stávkovej kancelárie môžete kontaktovať denne od 10:00 do 24:00 prostredníctvom e-mailu alebo live chatu. Horúcu linku v Noxwin nenájdete. To však nie je žiadny problém, pretože na chate zvyčajne čakáte len niekoľko sekúnd. Zamestnanci sú priateľskí a veľmi sa snažia. K dispozícii je sekcia často kladených otázok, ktorá už odpovedá na niekoľko otázok. Bohužiaľ, Noxwin sa nepodarilo stránku preložiť, takže si budete musieť vystačiť s angličtinou.

Spôsoby platby

Platba prostredníctvom služby Noxwin je jednoduchý proces. Kasíno akceptuje všetky hlavné kreditné a debetné karty, elektronické peňaženky ako Neteller, Skrill a WebMoney, ako aj rôzne iné spôsoby vkladu. Noxwin má samostatné peňaženky pre športové stávky a kasínové hry, takže si môžete vybrať, do ktorej z nich chcete vkladať, a ak máte radi oba typy stávok, môžete svoje peniaze medzi nimi premiešať.

Noxwin Details

Withdrawal Methods
Licences